310; jullov.

Nu är det jullov. Score. Lite ledighet innan sista terminen innan studenten. Wunderful. Men ännu har jag inte legat och latat mig. (Eller jo, det har jag.)Var och tränade och sedan köpte jag skosnören till mina skor för dom jag har håller på att trasa sönder. Och nu sitter jag vid datorn och kollat upp vad jag har för betyg denna terminen. Och förhoppningsvis blir detta året det år jag inte har några som helst G:n. Får se hur det går med det. Men jag hoppas.

 

Nu ska jag titta rwj, sedan säsongsavslutningen på DH/DP. Sista avsnittet någonsin... och sedan ska jag titta på criminal minds. Så nu börjar jag lata mig :D

 

puss.

 

ps. fick diplom i skolan idag.


Postat av: Frida

I naturkunskapen, vad har Karin satt för kommentar? För jag har prognos VG och på kommentaren står det (v. 51, MVG). Vad menar hon!?!?

2011-12-21 @ 19:31:19
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback