231; love to be with you.

Nu är jag hemma från kalas och från min fina pojke.

Sitter i min soffa och överför musik till min iphone eftersom allt försvann häromdagen. Och Frida, du hade rätt. Tråkigt nog kan man bara ha en iphone anslutet till ett itunes biblotek. Men nu är det i alla fall skoldatorns bibliotek den är ansluten till så har suttit och fört över musik från den ena datorn till den andra. Och nu ska allt snart ligga på min telefon igen.

 

Min pappa har rivit min vägg idag. Och under höstlovet ska han lägga in nytt golv på mitt rum. Så då får inte jag vara hemma. Stackars mig... Men jag kommer troligen få en typ av walk in closet i slutet. Score.

 

Nu ska jag fortsätta slappa. Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback