180; love my friends. really dont like the haters.

Hejsan alla fina.

Alla sjutton stycken som vara inne igår. Hoppas ni
är inne och läser om mina fina dagar. Typ hur kul jag
har det skolan. Ringde min arbetsgivare också. Kanske
får jobb nästa vecka. Underbart! För jag vill verkligen få in
pengarna. Jag har ju sagt upp mina sysslor här hemma
vilket jag tror betyder inget studiebidrag. Så jag behöver
pengar. Och pengar från man från jobb.

 

Jag har fått något slags bett på mitt ben och det kliar som
in i helvete. Har tydligen kliat bort massa död hud. Ops!

Vad har jag gjort idag då? jo. Jag har träffat vår nya
mattelärare. Jag har hittat på ett smeknamn men det gick
inte. Haft religion eller historia för första gången. Jag vet
inte vilket. Eftersom båda har två samma lärare.

Sen träffade jag min kompis Jessica och hennes två kompisar.
Sen letade vi efter kläder i vilket som kändes i hundra år. Sen
såg vi en tjej o hennes kompis jag en gång kände som såg ut av
vilja mörda både mig o Jessica. Förstod aldrig varför. Efter det gick
kompisarna och åt o jag hakade på men åt inget för jag är pank.
Sen såg vi tjejen och hennes kompis igen och vi pratade lite om
henne då tre av oss kände henne sedan innan. Jag höll mig utanför
kommenterar då jag redan fått skit redan.

Efter det gick kompisarna o köpte kaffe o jag köpte cola. Efter det
såg vi tjejen o hennes kompis igen och samma sak hände igen.
Japp, sånt är trevligt.

Väntar fortfarande på att få hat kastat på mig men det har ju inte
hänt något ännu så det kanske släpps helt.

 

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och spela wordfued o liknande. :)

Min skor är på G btw. Dom skickades idag. ♥



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback