189; sick sunday

Idag har jag ont i min bröstkorg.
Igår tappade jag rösten. Idag har jag ont i min bröstkorg.

Kuullll. Men bara jag inte blir så sjuk att jag inte kan jobba/gå till skolan.
Men jag har fått tillbaka min röst.Och jag har en supermysig tröja
jag kan tänka mig att bo i resten av veckan.
Jag känner att jag inte borde träna just nu heller. Och det suger.
Så jag äter godis istället. Det känns assmart eller vad säger ni? Haha.

 

Ehm. Nu har jag inget mer att säga. Ska hem senare idag.
Får se exakt när. Men när jag väl kommer hem ska jag fixa
min termosmugg så den blir jättefin. Hehe. Och ska bestämma
om jag ska ha med någon fint i den imorgon. Kanske köpa mer
chaipulver senare? Får se. :)

 

Puss!

 


Postat av: Thilda

Det funkar inte riktigt så :( han kommer ju komma hem sent, och behöva sova för att komma upp till skolan. Sen kan jag inte bara hänga där när hans rumskompis är där och så..:S

2011-08-28 @ 14:56:43
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback