291; ingen shoppingsöndag.

Tänkte shoppa lite kläder åt mig idag. Hittade bara en tröja som jag ville ha. Men kändes så onödigt att köpa den så här nära in på jul så den får väl hamna på önskelistan istället :)


Så nu är jag hemma istället och chillar. Tror mina föräldrar är ute på julklappsärenden. Pappa lät så mystisk i telefonen förut när jag pratade med honom.


Jag är verkligen asseg idag. Fattar inte varför. Sov till tolv idag. Det var ändå 11 timmar. Sov rätt länge igår med.

Imorgon är det nästan sovmorgon i alla fall :) Efter skolan SKA jag förbi min chef och lämna nyckeln jag måste lämna. Orkar inte (a) sen ska jag och titta på julklappar.


Men nu ska jag nog ringa min mormor.


puss



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback