292; total boredom.

Har religionskunskap just nu. Det är astråkigt och det enda jag egentligen har att göra är att räkna matte. Något jag skulle kunna göra om jag hade en penna. Så egentligen kanske jag ska leta reda på en penna. Men det känns ju inte sådär jättekul om man tänker efter. Matte. Har en skiva criminal minds i datorn men jag vet inte om jag redan sett den eller inte. Och sen så orkar jag egentligen inte sitta vid datorn just nu. Så funderar på att sova en stund istället.

Ska kolla på film efter denna lektionen. Känns som en jävligt produktiv dag. Funderar på att lämna datorn i skolan idag med. Så slipper jag släpa på den runt i stan och på jobbet sen. Kommer ändå inte använda den hemma ikväll. Kanske är en bra idé. Ska nog dra en runda och kolla på stan idag igen. (y)

Nu ska jag kolla in iphone skal.

 

Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback