143; how sweet it is to be loved by you.


Idag funderar jag på att städa. Är inte säker än. Får se annars kanske jag väljer att städa imorgon. Ska klippa gräset snart också. Kanske imorgon. Och då borde jag städa idag. Men får se vad jag gör. Ska äta godis for sure.

Blir nog rätt mycket tv också eftersom jag är så jefla lat. Ska kanske bada lite sen i den varma poolen. Kanske sola om det inte så kallt.

Jag är så himla seg.

 

Mitt internet har damp för övrigt. Och jag har tänkt lite på norge. Många skriver om det. Men jag väljer att inte göra det. Allt jag vill säga är väl; Det är sjukt det som hände, att någon kunde göra en sån sak. Men jag är även glad att dom fick tag på killen som gjorde det. Och så lämnar jag det där.

 

 



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback