102; jag har ingen bra rubrik just nu.

”På TV visar de dig hur tvättmedel tar bort blodfläckar hur lätt som helst. Jag tror att om du har en T-shirt med blodfläckar överallt så är inte tvätten ditt största problem. Du kanske borde göra dig av med liket innan du tar hand om tvätten.” - Jerry Seinfield

Läste det i en bok. Tyckte det var lite kul så tänkte att jag kunde dela med mig av det. Jag vet inte riktigt vad mer jag har att dela med mig av egentligen.

 

Jag har klippt gräset, och inte så mycket mer. Ska iväg och mata kitty en sista gång innan D kommer hem igen. Kommer bli skitbra när han kommer hem. Alldeles alldeles underbart. Ska bli skönt att få hem honom. Ska köpa min födelsedagspresent med mormor imorgon också :) Får se vad jag hittar, inte kollat ut något än. Kanske ska önska mig gossip girl säsong två. Får se.

 

Idag är det faktiskt rätt fint väder så kanske ska vara ute idag. Kanske bada nu när det blivit varmare i poolen igen. Och ikväll ska jag nog ringa runt och bjuda in folk till min födelsedag. :)

Jag hade visst lite grejer att berätta.


Postat av: Frida

Min blogg ska vara blå... Ser den röd ut? o:

2011-06-13 @ 14:15:11
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kollade och den är röd för att min blogg var det 2009 när jag började. (:

2011-06-13 @ 14:33:54
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback