83; ändrade planer.

Hejhejhejhej.

Idag skulle jag åkte till delsjön med D, partydjuren och några andra. Men det blev inställt eftersom det är så dåligt väder. Just det.. fult väder. Nu är det jättefint. Fast det var rätt tråkigt förut.

Då var jag och D i stan istället och köpte en lite roliga saker.

Köpte mig en mobilladdare, eller egentligen två men lämnade tillbaka den ena. Sen lite trosor och massor av läsk. Haha. Tolv stycken. Men dom var billiga. Så nu har vi läsk för ett tag. Men det var bra pris.

 

Vad vill ni läsa om mer då?

Jag är lite ledsen på blogg eftersom jag inte kan se min statistik just nu. Så jag vet inte hur många som läser min blogg för tillfället. Men däremot har jag fått en fin kommentar av en ny läsare, tror jag?

 

 

Tack för den fina komplimangen om bloggen. Och jodå, idag är det faktiskt en bra dag. Även om det inte blev någon delsjön. Kram på dig också. Hoppas du fortsätter läsa :)



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback