89; love me for who i am and not who i can be.

Kollar på första säsongen av gossip girl. Men som alltid när jag kollar på tv själv så har jag svårt att inte göra andra saker. Just nu bloggar jag, kollar bloggar och äter.

Den gossip girl säsongen jag laddat ner har jättekonstig textning. Haha. Tur att man kan engelska. Asbra.

 

Vad ska jag skriva då? Haha, älskar när tjejer slåss. De flesta kan faktiskt inte.

Igår var jag på en konsert där några av mina kompisar. Dom är skitduktiga. Senare på kvällen åkte jag hem till D och här sitter jag nu. Han väckte mig vid fem imorse när han åkte till jobbet men lyckades somna om. Ett par timmar iallafall, fick gå och köpa frukost på morgonen eftersom D hade ätit upp allting när han gick.

 

Men nu ska jag göra saft, äta geisha och fortsätta kolla på gossip girl.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback