•-•-•

Försöker och försöker att få ihop det här. När jag tror jag lyckats lite grann dör typ alltihopa och jag får bryt och orkar inte mer. Jag är duktig och kan fixa allt

Vill bara att min fina lilla header ska synas. Att texten ska se bra ut. Att det inte ska finnas någon sök ruta eller kategorilänk eftersom båda två är meningslösa. Kom just på att det finns en sök ruta i inlägget, typ. Jag fattar vad jag menar och det är bara jag som läser just nu ändå. Ska ta bort den.

 

Tankar. Inte tänkt så mycket alls idag. Eller jo, det har jag. Mycket på personen jag vill vara. Inspirerande och våga. Skulle egentligen vilja visa detta för mina vänner också. Bara säga att jag byter blogg nu. Till denna. Men så blir det inte. För jag är inte sån. Är feg.
Min kompis som hjälp mig med detta är den enda som vet om den. Och min älskling D också. Fast D vet bara att den finns. Han vet inte vad den heter för jag har inte riktigt bestämt mig när han ska få titta på den. När den är klar tror jag. Feg? Ja, rätt mycket.

 

Funderat mycket på den där lilla stugan, eller den stora. Vill nog ha en stor. Många av de jag känner/känt vill flytta till stora städer utomlands. Trots all kyla och det sociala handikappet som finns i Sverige så trivs jag här. Det är här jag vill bo. Mina föräldrar tycker jag både resa runt i världen och se saker innan jag bosätter mig i Sverige genom att köpa en egen lägenhet. Jag vet inte om jag vill. Jag längtar efter Danmark och Tyskland. Dit vill jag åka. Det är fina ställen.

 

Bila runt Tyskland. Det vill jag göra. Och det kan man ju göra även om man bosätter sig här i Sverige. Sverige är faktiskt fint. Stora skogar och sjöar. Även storstadspuls. Även om Paris och New York är ställen jag vill se så är faktiskt Sverige det land som jag vill stanna i.

Resa är bra. Men Sverige vill jag stanna i.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback