11; söndagmåndagsång.

Sitter i skolan och är svårt uttråkad. Har inte ätit någon mat här idag. Känner inte riktigt för det utan ska äta senare när jag har tränat och så. Jag och min klasskompis har varit i fotostudion i en timma och nu har hon dragit och jag är kvar själv för att vänta ytterligare en timma på att ett möte med matleverantörerna ska börja. Egentligen vill jag bara ta tåget till stan och åka och träna för att sedan mysa med D. Men det funkar ju inte riktigt så ibland. Får se om jag orkar träna sen om jag inte äter något. Nu är ändå maten undan plockad så har ingen möjlighet att äta något. Får kanske köpa något litet sen, om jag fått mitt studiebidrag det vill säga. Hoppas på det.

Bredvid fotostudion ligger musikstudion. Där sitter/står dom och skriker just nu. Vill egentligen ta upp min ipod och lyssna på musik men orkar inte riktigt och batteriet håller på att ta slut. Så får vänta tills jag ska ta tåget senare.

Ska även och träna sen. Hoppas jag orkar. Behöver mat. Kul att jag inte ätit något just idag liksom. Men det går iallafall en buss vid fem över halv tre. Vill verkligen hinna med den. Men nu ska jag nog gå och sätta mig någonstans med min bok nummer två på denna veckan. Fått flyt. (:

 



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback