65; idag är det fest.

Igår var vi som sagt och såg Black Swan. Den var riktigt bra faktiskt. Ytterligare en psycho film i stil med Shutter Island. Tycker den var helt värd att se.

 

Men idag är det fest. Och jag ska stå och sälja dricka. Och fota. Blev inte så mycket fotande igår ändå. Men idag ska jag se om jag inte kan fota lite på festen. Får se.

Verkar som det är riktigt fint väder idag iallafall. Så idag blir det shorts och linne. Igår var det lite kallt för det när vi skulle hem från bion men annars så.

 

Jag hade inte så mycket att uppdatera om. Men blir förhoppningsvis en bildbomb imorgon.


Postat av: bea

känns som att jag kollar varje timme om du uppdaterat, haha.

2011-05-22 @ 21:39:20
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback