78; There's a place downtown, Where the freaks all come around. It's a hole in the wall. It's a dirty free for all. / There's a place I know if you're looking for a show.Where they go hardcore and there's glitter on the floor.

Sommarlov. Det sista om jag inte bestämmer mig för att plugga vidare. Fast det orkar jag inte tänka på nu. Ska bara vara ledig nu och så. Härligt lixom.

 

Idag ska jag vara hemma. Ska ut med återvinningen sen, och efter det blir det bara att slappa. Just nu har jag planerat att vara hemifrån åtminstånde fyra av de fem dagar som återstår av denna veckan. Haha. Känns bra. Detta sommarlovet kommer bli riktigt bra känner jag. Hoppas på mycket grillningar och annat mys.

 

Sitter och målar naglarna just nu. I en fin blekrosa färg. Och så lyssnar jag på musik. Bland annat moulin rouge soundtracket. Och mitt internet dampar sönder som in i helvete. Det gillar inte när jag sitter i uterummet. Så får nog gå in en stund om det inte blir bättre. Ser ut som det.

 

Mormor kom och lämnade en blomma förut till mig. Hon ska även komma hit och fika ikväll. Ska baka rabarberpaj. :)))

 

/ jag är på partyhumör typ.

 



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback