279; onsdag. ( Jag är född i en seriekrock i en rondell en kväll med öppna spjäll.)

Igår tog mina gossip girl avsnitt slut. Det kanske märktes. Men det är 1 månad + 1 dag kvar tills jag kanske får säsong 4. Sitter och kollar låtar från macken. Har fortfarande tre avsnitt som jag inte sett på den säsongen som jag ska se på fredag.

Annars väntar jag mest på att andra ska bli klara och hoppas att Frida har med sig criminal minds idag. Men det får jag vänta med ett tag. Fast nu fick jag sms att det inte blev så. Aja. Får förhoppningsvis det imorgon. Men vet inte hur jag ska spendera dagen idag. Hoppas att det några som blir klara så jag får något att göra.

 

Puss.




Denna är nog en favorit. Definitivt.

Postat av: Josefin

Jag tycker att det är fel. Speciellt när farmar bryter mot lagar.

2011-11-23 @ 11:18:40
Postat av: Josefin

Nej, självklart inte. Fast jag tycker fortfarande det är fel med alla farmer, för päls uppfyller inget som helst krav hos en människa. Vad är det för fel på att ha fejkpäls? Visst, det står för samma sak, men det är mycket bättre med fejk än riktig.

2011-11-23 @ 18:32:36

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback