280; killer instinct.

Sitter och kollar på greys anatomi just nu. Jag tror Olivia sitter och kollar på Gossip Girl. Hehe. Får väl se hur långt hon kommit imorgon. Frida – jag vet. Du ska få dom senast fredag har Olivia lovat.

Satt och kollade om dom första avsnitten på säsong ett med Olivia förut eftersom jag inte hade något att annat att göra/titta på. Hoppas någon har något år mig imorgon.

Annars blir det nog Criminal Minds?

 

Var och tränade förut. MRL och Core/styrka. Jag hade träningsvärk innan jag gick in på MRL passet så tror det kommer vara ännu värre imorgon. Plus att jag fick kramp i vaden och foten hela tiden och var tvungen att avbryta så instruktören såg väldigt konstigt på mig ibland.

 

Jag VILL att det ska vara torsdag idag. Men det är det inte. Segt. Så då måste jag stå ut med att det inte är fredag imorgon.

Ska jag gå och lägga mig eller se på tv nu då. Jag vet inte. Får se.

 

Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback