282; torsdag.

Kollat på Criminal Minds idag och fått mitt lönebesked. Så imorgon ska jag köpa skor och jeans. Och på lördag blir det middag och sedan kanske ut en sväng. Väntar fortfarande på svar om det. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. Förutom mina ny inköpta skor. Hehe.

Har lite idéer i alla fall.

Jag har fruktansvärd träningvärk i mina lår. Hehe. Känns bra ändå, då vet man att man tränat ordentligt. Eller hittat nya muskler.

 

Nu ska jag försöka få tag på Olivia och se hur det blir på lördag.

Ska kolla på Criminal Minds nu.

 

Puss,

 

ps. behöver fortfarande tips om färg skorna.


Postat av: Anonym

Fast som det ser ut idag så mår djuren sämre, och varför ska vi ha päls om vi har annat?

2011-11-24 @ 16:11:36

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback