241; love to be with you.

Nu är det torsdag kväll helt plötsligt. Jag funderar på att kolla på mitt senaste DP avsnitt. Men då måste jag gå och duscha först och det vill jag inte göra. Vill dock att det ska bli fredag. För då får jag åka hem till bby och mysa med honom mer än 70 timmar i sträck. Ska bara titta på film, gå lite mysiga promenader och äta godis.

 

Just nu går det inte framåt med mina traderaauktion. En ligger på en krona och en har stannat på lite över 250. Men det är två veckor kvar så ska nog dra in lite. Har fått en hel låda med saker som jag ska sälja av min pappa. Tjänar bra pengar på det hoppas jag.

Snart ska jag väl lägga upp resten av grejerna men behöver pappas hjälp eftersom jag inte vad det är jag säljer eller vad det kostar att frakta.

 

Men jag vill ha moln på mina naglar men det är svårt. Så jag vill kolla på DP. Men då måste jag duscha. Men nu ska jag försöka planera för Olivias firande.

Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback