199; idag är det fest.

Idag är det fest. Och skitväder.

Sitter och kollar på repriser av veckans idol.
Mest för att jag inte har något annat att se på typ.
Och det är intressant att kolla på vad det är för talanger
som finns. Och jag måste säga att jag inte gilla Bard.
Han verkar ju rätt udda. hm. (Stör mig som fan att
dom ändrat på bakgrunden bakom idoljuryn till götaplatsen
fast dom är i svenska mässan.)

 

Annars då, ska iväg till Emma & Maria om några timmar.
Innan dess ska jag hinna duscha och göra mig i ordning.
Sen ska vi möta upp Olivia, och Bea och Isabell. Funfun.
Ska bli kul att hänga med klassen idag också. Hoppas på att det blir askul.

 

Okej, vad mer? Jo jag har fått massa dryga sms från
personer som jag aldrig verkar förstå mig på. S jävla kul.
Sååååå sugen på att hänga med dom liksom. Oavsett om
dom är nyktra eller fulla. Speciellt en person verkar
dryg hela tiden. Japp. Så är det.

 

Nu; mer idol och senare en dusch. :)

Puss.


Postat av: TIDSTJUVEN

sv: Jodå, jag fick det för ett par veckor sedan men jag har inte hunnit svara bara. Ska ta och göra det nu i helgen och skicka med min nya adress! :D

2011-09-10 @ 16:36:03
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Frida

Älskar att kolla på alla som tror att de är bra men är värdelösa! :D

2011-09-10 @ 16:45:27
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback