203; svenska talanalys, eller?

Jag ska skriva en analys på ett tal. Hur länge tror
ni jag kan hålla koncentrationen innan jag hamnar n
ågon annan stans än i mitt open office dokument. Typ. 2 minuter.

Jag ska skriva mellan 500-1200 ord. Jag har skrivit
näääästan 400 och har kört fast. Kul. Varför känns
det som jag kommer få några ”men du har i alla fall börjat”?
Hm. Ingen aning. Får väl se om det trillar in några. Känns
som jag kan skriva 500 på ett blogginlägg helt utan problem.
Varför är inte allt annat lika lätt?

 

Men idag var jag i skolan. Och vi hade psykologi. Vilket var
kul, men ändå lite hemskt med tanke på uppgifterna vi hade.
Eller ja, dilemma var hemska. Ja men så är det. Fan jag kan
inte ens hålla mig till att bara skriva blogginlägg.

Internet är för distraherande och open office för tråkigt!

 

Men efter skolan drog jag och tränade med min kära pojkvän.
Det kändes riktigt bra faktiskt och är redan sugen på nästa träningspass.
Nu måste jag ju bara då skriva in detta i min loggbok och sånt också. Kul.
Kanske sätta mig och göra en blogg. Men då måste jag först gå ut i köket
och smsa olivia. Och dit är det långt.... för jag ska inte logga in på facebook!

Och till min träning så gick det bra. Hade inte tappat all
min muskelmassa som tur var utan kunde lyfta mina
vikter som vanligt. Irriterande nog känns det långt till
nästa steg hos vikterna. Ligger rätt still nu. Kommer
kännas bra när det blir 10 – 11 kg vikterna. Hehe.
Fast det är 2 steg kvar tills dess så får väl ta och ligga i nu.

Ska till gymmet på lördag igen och förhoppningsvis blir
det att jag sticker iväg och köper ett par mjukisbyxor
imorgon också så jag inte behöver låna Dannys. Som idag.

 

Men nu ska jag då sätta igång och skriva klart min
analys. Tror fan inte den blir klar idag men det är
väl lika bra brumma på.

Detta inlägg blev på 361 ord! Alltså nästan lika
långt som min analys är just nu. Fyfan va bra då..

Puss,



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback