213; när ryggen knäcks på mitten, då dör jag. Helt säkert.

Hejhej.

idag hade vi uppgift att filma hela dagen i skolan. Det gick väl bra. Eller, det gick bra för vi är klara o rätt nöjda med det vi fick gjort. Så förhoppningsvis slutar jag tidigt imorgon för jag är så jävla trött så måste typ sova mellan träningen o debatt imorgon.


Även idag är min hjärna helt mosig. Även min rygg och mina knän är mosiga. Måste träna rygg på gymmet imorgon. Annars kommer jag ha sönder
den. Inte så himla kul liksom. 18 år och redan pajad rygg. Nu är det säkert som läser som har detta bara för att jag skrev det. Eller?


På fredag är jag ledig. Längtar! Kom på nu att jag inte kan sluta tidigt imorgon utan bara ha längre håltimma... Hörde något om att några skulle ut och äta. Stämmer det?


Men nu ska jag nog sova så jag kan vila upp min stackars kropp! Hehe.
puss

Ni får en fin bild också.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback