620; believe me when I'm telling you that I'm tiered.

Jag orkar inte riktigt tänka. Spelat Sims nästan hela dagen så jag skulle slippa tänka. För jag orkar inte. Hade körlektion. Och jag blir cp-trött på det. Orkar inte. Så nu är det en seriös övervägning av att byta körskola endast för uppkörningen. Inte för jag ens har råd med det här. Eller typ julklappar. Eller att det typ kommer ta 100 år innan jag kan betala tillbaka mina föräldrar vad jag lånat av dom. Jag är trött. På allt. Känner inte direkt för att gå upp och gå till skolan imorgon. Nej tack. Men måste göra det ändå.

Vill veta mitt tentaresultat också. Men mest av allt i hela världen vill jag att det ska bli fredag. Och att det ska fortsätta vara fredag i 100 år. Eller 1000...

Jag är trött. Okej? Är det okej att vara trött? Vill inte gå och lägga mig för då måste jag gå upp. Behöver kaffe imorgon när jag vaknar. Behöver kunna sova en natt (ca sex timmar) utan att bli störd, väckt, sova så lätt att jag inte vet om jag sover eller faktiskt stirrar upp i taket. Jag är trött.


(sedär... Det blev ju ett inlägg med massa text i alla fall.. )



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback