369; I don't give a damn about my bad reputation

Nu har jag kommit hem och sitter i min soffa efter vi har ätit middag. Kändes riktigt skönt att träna. Blev trött av att träna men det kändes riktigt bra. Ville fortsätta efteråt men ändå inte. Får blir ett träna imorgon hemma. Skulle så gärna vilja att min debattartikel redan skulle vara klar. Men NÄ, det är den inte. Och jag vet inte vad jag ska skriva mer om. Måste argumentera mera. Men... jag vet inte vad jag ska skriva för argument. Och sen så borde jag plugga till provet.

Men nu ska jag se på film. Och kanske plugga samtidigt. Senare blir det lite annan träning.

Puss.

Postat av: Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt

Svar:

Jag tyckte de var till stor hjälp, men de är nog individuellt också vad man känner.

Man har ju alltid någon som förstår hur man tänker, varför man tänker så, kan hjälpa en förstärka ens svaga sidor och bygga upp de som man kanske saknar eller har lite av.

Jag kommer även få hjälp med körkortet på så viss att jag behöver inte sitta vid en dator utan en person kommer istället ställa frågor så jag kan förklara med egna ord svaren.

även att man får KBT om man vill som hjälpt många

2012-02-08 @ 21:45:34
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Dåligt tycker jag! Skulle klara det med psykologi, samhäll och design mycket bättre än journalistprofilen.

2012-02-08 @ 21:59:34
URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback