335; jag ska måla hela världen.

Jag var duktig och ringde läkaren efter en stund ändå. Och fick veta det jag redan visste, jag kan inte ha kärlkramp eftersom jag bara är 18, men fick en tid i alla fall så ska dit nästa vecka.
Jag orkade också börja söka fakta om fallet med journalisterna och visst, det var deras fel att de hamnat i den situationen men sen så är lagarna lite konstiga också och dom vill ju bara sätta dit dom. Läste att dom egentligen skulle fått 45 års fängelse. 11 känns ju lite bättre.

Jag har typ världens träningssug just nu. Hade jag åkt till gymmet hade det väl gått över och jag hade bara velat åka hem. Men ska träna imorgon och idag måste jag måla lite så det blir klart på mitt rum snart. Och jag känner att jag gjort något också. Hjälpte ioförsig till med att sätta gips och fixa hålet i golvet. Men sen har jag inte gjort så mycket mer. Så nu ska jag börja måla och sen ska vi lägga golv när jag är klar med det. Får se hur långt jag kommer efter imorgon.
Men nu slutar jag snart för det var några som skulle ha våran sal så vi får sluta lite tidigare igen. Slutar egentligen tre, sedan var det halv tre och nu 20 över två. :)

puss.

Postat av: Frida

Man kan ju få kärlkramp när man är 18, men det beror ju på dåliga matvanor, rökning osv. Man kan ju tex ha extrem fetma vid 18 årsålder. Du har ju dock inte det då (Y)

2012-01-18 @ 21:14:25
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Fast det är ju i och för sig "lättare" att få det när man är äldre och kärlen också har varit med om mer(:

(/jag är proffs. Haha. Låter lite som jag tror jag är det, vilket jag inte är)

2012-01-18 @ 21:15:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback