354; dream far far away.

Idag är det tisdag. Jag borde sitta och skriva som fan på den debattartikel som jag ska lämna in nästa fredag. Och jag vet inte ens vad jag ska skriva om. (Skickade just sms till en studentkommitté medlem. Och jag skickade inget <3. SCORE.) Jag vet inte hur jag ska vinkla någonting. Detta är bara jättejobbigt. Och jag vill åka och träna. Men kan inte för jag ska jobba. Men imorgon. Då JÄVLAR. Då ska jag träna. Kanske kör lite träning ikväll också. Får se.

Mina hörlurar håller på att lägga av :( funderar på om jag har några hemma eller om jag måste beställa hem ett par nya, då kanske jag borde göra det typ idag eller imorgon.  

Men nu kanske jag ska skriva på min debattartikel istället. Jag hade nog tänkt skriva till något mer. (typ att vi fixat studentbal men det känns onödigt.)

puss,


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback