410; if you only know how wierd i am around my friends.

Haft en helt okej dag idag.

Började med att jag hade lite sovmorgon och jag vaknade för tidigt bara därför. Åt lite frukost och sen åkte jag iväg mot centralen. När jag var på centralen upptäckte jag att pappa smsat mig och sagt att jag skulle kört. Så istället för att ta kvart över åtta tåget fick jag ta åtta tåget till liseberg där jag mötte upp pappa och så fick jag köra till elektronen.

På elektronen så satt vi på ett konstigt möte med politiker. Efter det så gick jag Olivia, Frida och Johanna till kungsmässan och jag, Olivia och Frida åt lunch. Sen gick jag och Frida och köpte godis/läsk. Sen var vi lite sena till lektionen efteråt, men vi skulle skriva dikter så det kändes inte särskilt viktigt ändå. Och det var typ då allting spårade ur. Haha, jag och Olivia hade överskottsenergi/sockerkick. Det roligaste på hela eftermiddagen förutom all konstig musik, var när vi satt inne och pratade med Charlotte och Krille kom in och sa något och sen gick iväg igen. Han gick på sidan där det var fönster. Så både jag och Olivia följde han med blicken utan att säga något alls. Då knackade han på rutan, gick tillbaka och sa: ”Vad ni är luriga idag” och gick igen.

 

Sen fick vi inte gjort så mycket mer den dagen. När vi slutat åkte jag till gymmet, nu har jag ätit mat och funderar på att spela sims :)

 

puss.

 



Postat av: Frida

Simsssssssssss! Har blivit rutin. Spelar varje dag, heheheh. Har inget liv

2012-03-22 @ 16:52:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback