435; soliga onsdag.

34 dagar kvar till studenten.
22 skoldagar kvar.

Jag bara längtar som fan till den 5 juni. Just nu håller jag på att bli knäpp på grund av det här förbannande tidningsuppslaget. Och att vi har expo om två veckor. Men det ska väl ordna sig. Har ungefär en sida kvar att göra i ordning till tidningsuppslaget och en artikel att skriva. Har tid i eftermiddag också så det är väl ingen brådska med det. Sen när jag kommer hem ska jag se om det inte går att få i ordningen poolen så jag kanske kan bada imorgon eller så. Eller på måndag. Hade varit mysigt att gå hem från skolan och bara lägga sig i poolen. Inte fel det direkt.

 

Och eftersom jag vann musikquziet på lektionen får jag en cola ur cafet. Och jag som bestämt mig att lägga av med socker. Synd. Jag saknar definitivt självkontroll. Men jag kan erkänna det i alla fall. Och det måste ju vara något? :)



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback