586; idag får jag besök.

Idag är det fredag. Men jag tycker det är lördag. Men det gör inget direkt.
För jag får besök och vi ska baka. Uppenbarligen ska  vi baka en del också. Har muffins som jag bakade häromdagen, och sen ska vi baka paj och tydligen också tryffel. Jag tror jag inte tänker lägga mig i bakandet av tryffel. Det känns alldeles för avancerat. Men failar det kan man ju alltid dela ut det till barnen som kommer och säger bus eller godis. Om det kommer några barn. Vet inte om det gör det. Haha. Men mamma har rotat fram lite påskgodis också.... alltså. Vi har kvar påskgodis. Herregud.
Men jag smakade på det... Och insåg varför det fanns kvar.

La i en ansiktmask förut, oavsett hur mycket jag sätter upp håret lyckas jag alltid få gojs i håret. Det är som en grej som måste hända. Men jag tror att den hjälpte i alla fall. Det känns bättre. (:

Nu ska jag hämta posten.

Postat av: Frida

Barnen var ute i onsdags, eftersom det var Halloween då. Fast de kanske går ut på helgen med?

Svar: Jag tänkte att dom kanske kommer idag eller imorgon eftersom det är helg.
Nathalie

2012-11-02 @ 17:31:36
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback