592; woho!

Yes. Klarade ett till repetionstest. Bara en till kvar. Känns lite bättre inför sthlm nu i alla fall. Så. Om jag bara lyckas med en till från idag till fredag så är allt gött.
Så. Funderar på vad som är bäst, att göra ett till idag eller så kör jag imorgon.
Får se lite hur jag ska göra. Känner att det kanske är bäst om jag gör det nu. Men vet att körskolan inte vill att man klarar mer än ett test per dag så ska nog fortsätta imorgon istället.
Och sätta mig och spela sims istället. hehe.

(min stockholmsresa verkar vara rätt så instabil i nu läget för övrigt...)

Postat av: Frida

Vad ska du göra i Stockholm?

Svar: festa... var det tänkt typ. Hehe
Nathalie

2012-11-07 @ 18:00:41
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback