594; en lite roligare helg. (i alla fall)

Jag sitter inte i en bil på väg mot stockholm just nu.
Jag sitter i min fotölj och kollar på Ellen. Väntar på att Suss ska komma förbi. Och imorgon kanske bestis skulle komma hit.
Och jag har just lyckats få till det så jag ska gå ut på torsdag med Olivia. Haha. Innan hon drar till thailand. På vad jag har fattat det som på obestämd tid.

Nu ska jag bestämma mig. Om jag ska dra till affären och köpa pringels, eller om jag kanske ska måla om mina naglar. Vet bara inte vilken färg jag ska måla dom i. Vet vilken färg jag ska ha på torsdag däremot. Haha, det är inte alls så att jag planerar aldelles för mycket för tidigt?

Något jag ännu inte gjort däremot är att göra en önskelista inför jul. Så måste hitta på en massa saker jag vill ha i julklapp. Egentligen tror jag att det jag vill ha mest är massa presentkort på H&M typ. Haha. Men jag får ofta kommentaren att det är tråkigt att önska sig det. Så... Ett besök på ullared kanske?
Vi får väl se om jag får några julklappar alls :o

Nu måste jag välja, nagellack eller chips.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback