556; det du säger svider i huden och sätter sig som kardborre.

Då var det oktober. 9 månader har gått. 3 kvar.
2012 har nog inte varit mitt år i alla fall. Tror det gick bättre för någon annan.
Men ska inte klaga. Har 3 månader kvar som kanske gör hela året underbart, det är ju ett helt kvartal liksom.
Gillar hur dagens datum ser ut vid klockan på datorn. 10-01.
Missade dock 10:01. Det är mitt favoritklockslag. Hade varit fint och fått till båda. Men.

Jag har redan småplaner för årets nyårsafton. Och dom kommer slå de två senaste nyåren som var dom tråkigaste jag varit med om. Det kommer bli grymt. 3 månader kvar. Som jag hoppas på blir underbara. Med fikastunder, filmkvällar, inspiration och förhoppningsvis att det går bra i skolan.

Detta inlägg har jag försökt skriva i 3 timmar nu. Här är det.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback