573; tick-tock. time passes by.

Hej.
Idag blev jag klar med fas fordon efter lite strul och sådant. Som alltid.
Men jag blev klar! Och det är det viktiga liksom. Har nu bara repetionerna kvar.
Haha, något som är lite kul är hur många tester jag gjorde på de olika faserna.
Fas A: 19
Fas B: 9
Fas C: 6
Fas Fordon: 6

Känns ju som det gick bättre mot slutet liksom. Haha. Nu är det bara repetionerna kvar dåva. Och det borde jag väl klara av snart också. Så kanske kan får köra bil om ett tag.

Ikväll ska jag till kungsbacka och hänga med Suss och imorgon ska jag ringa lite samtal och sedan blir det begravning. Efter den tror jag att jag ska hänga med Suss lite till och senare på eftermiddagen får jag hänga med bestis. Hoppas jag.
Måste dock spendera kvällen med att plugga mer. Vill inte. Men. Usch.
Ska läsa på ett kapitel i en bok och sen ska jag även läsa på tentafrågor.
Teorin vet jag inte vad jag ska läsa på längre. Haha. Det är svårt.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback