582; kanske inte mest aktiv.

Jag har inte orkat skriva här på ett tag visst märkte jag när jag loggade in. Har dålig koll på när jag skrivet och så.
Men i fredags hade jag i alla fall omtenta så sitter och väntar på svar om det nu. Kände att det gick ändå helt okej bra. Och på onsdag ska jag ha en ny tenta. Som jag sitter och pluggar inför nu.
Och förutom det är jag ledig den här veckan.

I fredags var det lite fredagsmys med bestis och Suss. Satt och spelade TP och jag vann. Inte så konstigt, hehe. För jag äger. Och i lördags var det utgång. Som jag inte vet hur det blev lite egentligen. Förfesten blev på tåget mellan kba och gbg. Och jag drack för snabbt. Inte bra. Så var hemma vid ett. Och fick betala 200 spänn i taxi. Så himla ovärt.
Men Tobbe, Suss och jag har en ny regel. Kort och gått 3. Så. Drick 3 så blir det nog bra.
Skulle lägga upp detta för en timma sedan typ. Men satte mig och pluggade, blev distraherad av det men på ett bra sätt. Haha.


Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback