16; fuckyoulife.

Helgen. Den såg bra ut igår. Nu vet jag inte längre. Kommer få vara själv på fredagen förutom en liten stund då jag ska träna och sen vara med Olivia.

Har till och med stängt av min mobil för att jag är på så dålig humör inför helgen. Och jag stänger aldrig av min mobil om jag inte ska åka flygplan typ.

Håller på att installera sims nu. Sims 3. Sims är bra. Jävligt bra. Ska underhålla mig själv med det fram tills det är dags att äta mat. Det ska nog få mig på bättre humör. Och få tankarna på annat håll inför helgen. Jag borde ha någon nödplan. Eller det har jag redan ioförsig. Två faktiskt. Fast inte riktigt en helt färdig för fredagen men två bra för lördagen. Involverar täcken båda två. Beror bara helt och hållet på vart man är. D kommer bli asförbannad på mig det vet jag redan nu. Men skitsamma, jag flyyyyyyr. Jag pallar inte. Helvete heller. Känner avskyn för denna helgen komma redan nu. Jag kommer dö.

Fan sims var det ju, jag skulle inte tänka på skiten ju. Dumdumdumdum. Det tar aslång tid att installera. Och jag vill installera fler. :( ska ta med datorn på fredag, så kan jag spela sims iallafall. Fuck you world jag tänker spela sims.


Postat av: bea

hjärta sims.

2011-04-07 @ 16:06:20
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: Em

sv: Jag ska skicka in till ett prov och temat ska vara ''sängen.'' :) Vill att man ska få en känsla av bilden men att det skall vara en känsla för betraktaren och inte för styrt, om du fattar hur jag menar :)



Tack för din kommentar!

2011-04-10 @ 20:30:28
URL: http://eymiss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback