21; Happy B-day.

Eftersom Bea och Frida undrade. Detta var den kommentaren jag fick på mina HDR-bilder: "Vad hade hänt med den svartvita bilden? Det var som dubletter av trädtopparna. Fotat utan stativ? Hade det varit möjligt att fota kvällsbilden utan att få så mycket brus i det mörka? Det är en väldigt vacker känsla i bilden med strået av gräs!!"
Känns som om hon är schitzo. Hon säger att jag gör fel hela tiden.

Idag är jag ledig. Bra tycker jag. :) Det som var drygt däremot är att min klf har gett mig frånvaro på klf-tiden. Haha, fattar fan inte varför lixom? Vi har ju aldrig närvaro där ändå.
Just nu sitter jag och väntar på att D ska komma hit så vi kan åka till IKEA och köpa hans present. Sen ska jag baka till honom och vi kommer antagligen spela cod innan vi möter hans föräldrar. Ska försöka få honom att gå en promenad med mig.
Jag var väldigt besviken på mina träningsresultat denna månaden så imorgon ska jag satsa på två timmar minst på gymmet. Nu jävlar ska det bli ändring på måtten.


Men nu ska jag kolla på projekt runway och vänta på att D ska kolla hit. Kanske hörs senare. Kanske hörs på söndag. We will see.


Postat av: Bea

DUMMA CAROLINE!!!!



Så. Nu fick jag det sagt iallafall!

2011-04-15 @ 21:35:35
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: Frida

Krille tog närvaro på den lektionen eftersom han visste att det var många som skippade den lektionen idag.

2011-04-15 @ 23:41:11
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback