12; i love me.

Inlägg som aldrig kom upp igår för min dator la av:
Det gick jättebra på det mötet jag hade idag. Dom lyssnade på vad jag sa och ska kolla upp om det går att ersätta viss mat med annan som skulle uppskattas mer och de ska krydda på våran mat otroligt mycket. Så imorgon ska jag gå till elevrådet, om dom har möte. Annars ska jag springa runt i alla klasserna och prata med alla.
Jag är fruktansvärt stolt över mig som faktiskt lyckats komma en bit med det hela. Ska lyckats med detta. Och då kommer jag vara stoltare över mig själv.

Idag är faktiskt självkänslan på topp. Även om jag hade en grymt jobbig huvudvärk efter att ha ätit för lite. Men annars bara bra. Fick umgås några timmar med D också. Blev mycket mat och lite TV och efter det.

Trött inlägg från idag:

Idag är jag trött. Riktigt förbannat trött. Vill egentligen gå hem och sova. Men nej. Först ska jag vara i skolan till tjugo över tre. Minst. Antagligen mycket längre. Typ, till fyra.

Ska redigera HDR bilder. Men jag har inga att redigera. Dom jag tagit är borta, och det var inte många. Men det var iallafall bilder. Får ta nya imorgon, får se om det kan bli några bra på kalaset på söndag kanske.

Jag kanske ska sätta mig och redigera bilderna som vi tog i studion igår så jag får något gjort. Eller så kanske jag bara sitter kvar här och är trött. Svårt att bestämma mig faktiskt. Ska nog kolla igenom dom iallafall och se om jag kan hitta några bra. Hade velat läsa min bok just nu, börjat på min andra sen i tisdags. Denna heter Glöm att ni har en dotter och är riktigt bra.

Men nu ska jag titta igenom alla hundratre bilderna.




Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback