18; Lockdown, meltdown.

Lång dag idag. Mycket hets, men det slutade ändå bra.

Hjälpt pappa att städa ur garaget också, det var rätt kul faktiskt. Fotade förut också för mitt skolprojekt men blev inte riktigt nöjd dock. Vill ha mer variation på blommorna men det finns inte så mycket att välja på, men snart är det påsk och då borde ju iallafall påskliljorna dyka upp. Kanske blir fint.

Funderar på att vara med i en tävling där man kan vinna ett close-up filter. Det är ändå rätt värt måste jag ju säga. Hade varit kul att ha ett. Men vet inte om jag har någon bra bild som passar. Ska kolla igenom bilderna i skolan imorgon som jag tog idag och kanske en jag tog på snödropparna häromdagen. Är ju rätt värt.

På fredag blir det firande för min D som fyller tjugofyra. Han, jag och hans föräldrar ska gå o äta. Men innan det ska vi till ikea och jag ska köpa hans present. Ehe.


Postat av: amanda

re: ja :D jättelätt att göra!

2011-04-13 @ 20:03:03
URL: http://amandalonneryd.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback