20; someday, somehow.

Jag lyckades klämma mina fingrar i dörren när jag kom hem. Så jävla bra alltså. Duktigt lixom.
Håller på att kolla recept på äpplepaj. Hittade ett bra, kollar även på jobbjägaren och massa bloggar. Inte uppdaterat mig på hela dagen typ, hade ju nationella imorse och sen var jag med D och kom inte hem fören vid åtta.


Tror på VG i nationella i alla fall. Känns faktiskt riktigt bra, men dom rättar dom proven så udda så jag är aldrig riktigt säker.

Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Kan tala om att jag är ledig imorgon. Mohahahhaha. Jag ska bara fixa min matte när min far kommer hem fall jag fattar vad som står i boken. Men imorgon ska jag baka, åka till ikea och köpa present till D som fyller år, träffa hans föräldrar och gå ut och äta. Kommer bli jättebra.

Det dunkar i mitt finger.

Jag är trött, men imorgon ska jag ha en härlig sovmorgon. Fick betyg på mina HDR bilder förut. G. Lite besviken men mest på grund av hennes kommentar på det. Ledsen i ögat.


Postat av: Frida

Vad skrev hon?

2011-04-14 @ 22:41:04
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Bea

Undrar samma som frida, vad skrev hon :o

2011-04-15 @ 07:45:31
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback