31; summerlovin.

Så var lovet borta igen och skolan börjar imorgon. Fast bara fyra dagar denna vecka, och på lördag blir det grillning igen. Denna gången vid delsjön. Blir nog fint.

 

I helgen har jag skjutit en jävla massa zombies och inte sovit hemma sen i torsdags. Hehe. Mysigt. Bara varit hos D. Vann som sagt den fina tävlingen också i fredags. Hoppas på att det dyker upp ett filter imorgon eller på onsdag. Kommer bli jättekul att få prova på.

I lördags firade vi påsk här hemma. Hittade en igelkott i häcken, dom är söta fast taggiga.

 

Igår städade jag och tränade jag. Och idag har jag halvt hjälpt till i trädgården. Kanske blir lite bad sen. :) Och nu ska jag ladda upp lite bilder.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback