26; tell me tell me, whats on your mind.

Har tagit två nya hål idag i öronen strax över de jag redan har. Blev fint. Fick blå örhängen. Snyyyyyyggt. Heh.

 

Efter det satte jag mig på spårvagnen och åkte till Gamlestadstorget där jag mötte upp D och så skulle vi promenera hem till honom. Tog ungefär en timma men det var väldigt mysigt iallafall. :) Var lagom väder också om man kan säga så. Var inte för varmt men det var soligt ändå. Spelade zombiespelet också hehe, bakade kladdkaka och åt ravioli. Mums! Gjorde min goda grädde med vanilj till kladdkakan också.

 

Just nu sitter jag och funderar på när tävlingen jag är med i kommer avslutas. Och när vinnaren utses. Hoppas på att jag ska vinna. Hoppas hoppas hoppas. Haha. Jag är riktigt trött och slö idag. Men imorgon ska det tränas igen så hoppas jag orkar. Det är en jävla massa hopp som behövs idag verkar det som. Haha. Imorgon kanske jag får veta om jag vann eller inte.

 

Finns väl inget mer jag kan tala om för er just nu. byeeee.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback