29; två elefanter balanserade på en litenliten spindeltråd, det tyckte dom var så intressant så dom gick och hämtade en annan elefant.

08:43

 

Gillar inte av vakna tidigt, men att vakna tidigt gå runt i huset en stund och sen gå och lägga sig igen är rätt mysigt. Fast det funkar ju bara här hemma, om jag sover hos D och vaknar där vill han inte att jag går upp så då somnar jag bara om, oftast därför vi sover till typ tolv.

 

Jag har träningsvärk i min mage om ni ville veta :) Men jag är stolt över mig själv. Skrev inte om det igår när jag skrev om träningen men ändå. Jag kan ta sju kilo hantlar i varje hand, femton på stång för båda. Men om det är bänkpress klarar jag dock bara skivstången haha.

 

Jag är hungrig. Fast får vänta en stund till innan jag gör frukost, efter frukost ska jag åka hem till D tror jag. Om han inte möter mig i stan för vi ska köpa påskgodis. Mumsmums. Tror inte det blir någon träning idag, bara zombieslakt. :)

 

08:55


Postat av: TIDSTJUVEN

sv: Vinnaren kommer att presenteras lite senare idag, så håll utkik! :)

2011-04-22 @ 10:07:00
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

GRATTIS! Du vann i fototävlingen i min blogg. :) Vinsten är ett close-up filter från Tvspelsweb.se. Maila mig din adress samt vilket filter du vill vinna så vidarebefordrar jag uppgifterna till Tvspelsweb så fort som möjligt.

2011-04-22 @ 19:54:15
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback