15; What to do?

Idag har varit en helt okej dag. Jag hade muntligt nationellt prov i engelska. Är helt säker på att jag fick minst VG+. Nice shit. Blev även klar med mitt reportage i engelskan och lämnade in det. *Duktig chey* Så nu har jag tre kurser klara i princip. Jag ska bara skriva en bookreport i engelskan. Skulle gjort det när jag kom hem, egentligen. Men jag har flängt runt på lite bokantikvariat och inte haft tid. Får ta och göra det på fredag istället.

Vet i alla fall vilken bok jag ska skriva om nu :)

Hade även utvecklingssamtal idag och kände mig fruktansvärt duktig. Däremot blev jag lite orolig när Krille frågade om jag ville prata med en psykolog för det känner jag verkligen inte för. Men han tog det bra och sa att det gick bra att prata med honom istället om jag hellre ville. Får se, berättade om det som hände igår på bussen till att börja med. Får se hur det är.

Det jag tyckte var rätt otroligt var att jag lyckats hålla den fasad jag alltid försökt visa upp. Stark, att jag alltid mår bra. Han sa att han blivit riktigt chockad när jag bröt ihop för två veckor sen. Jag var bara stolt när han sa det, även om jag inser att det är rätt sjukt. Murar antar jag.

Men nu ska jag fortsätta kolla TV. Jag tror jag skriver tråkigt här. Får inte så mycket respons. Kanske saknar man bilderna. Kanske ska börja lägga upp mina bilder här också. Kommer jag få respons på detta?



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback