169; biobiljetter!

Hej alla fina.

Håller på att göra mig av med 31 böcker. Tråkigt nog får jag
inga seriösa förslag i nuläget. Och det är ju bara massa skit
just nu. 31 böcker mot en skrivbok?

 

Annars blev det aldrig att åka och lämna cykeln. Var för
mycket trafik för det så den bara står hos en vän just nu. Jag
har typ fått GG abstinens? Har inte sett något på 10 timmar.
Haha, supermesigt. Och imorgon så ska jag jobba och på fredag
händer lite andra grejer. Så på lördag kanske jag kan kolla. Har
inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra på lördag ännu. Ska jobba
på söndag. Så får se vad jag ska göra.

 

Har samlat ihop mina joucie etiketter så ska få biobiljetter
hemskickade till mig snart. Score!

 

Puss.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback