296; jag fattar inte. Är det fel på mig?

Orkar seriöst inte. Jag tror det är tre tjejer på jobbet som avskyr mig, och sen det är en brud som hatar mig så mycket så hon inte kan gå på samma klubb som mig.

Jag fattar inte varför. Dom tre tjejerna på jobbet har jag inte gjort någonting alls. Jag har inte ens sagt något mer än att dom ska flytta på filmerna som var ivägen. Men ändå är jag ett dampbarn.
Bruden hatar mig för jag försökte ta med en kompis på fest. Dom sa nej, jag sa okej. Sen fick hon damp. 3 månader av bara hat från hennes sida.


Och det tär seriöst på mig. Fattar inte varför jag blir hatad? Kul liv. Nu ska jag fokusera på något positivare. Som typ... Ett spel på telefonen.


puss


Postat av: Bea

What? Låter som det är något fel i deras huvuden..

2011-12-07 @ 06:50:38
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: manda

re: aw, tack nattah <3 du är också jättefin!



och bry dej inte om dom tjejerna, även fast jag vet hur det känns när man inte fattar varför folk tycker illa om en och det stör en asmke. hoppas dom ändrar sig :( ta upp det med din chef annars? :c

2011-12-07 @ 09:02:36
URL: http://kissmybones.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback