297; i will be strong.

Mitt självförtroende är i botten idag. Men ska träna, duscha och måla naglarna efter skolan och då kanske det blir lite bättre. Ohja, mitt självförtroende är kopplat till mitt utseende. Och delvis till alla människor som hatar mig. Men jag får helt enkelt tänka på det som Amanda la upp förut. ”If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.” Så egentligen är jag jävligt bra. Jag ska ha det i åtanke senare idag. Typ när jag tror på det själv.

Sen så har jag ju fina vänner, Amandas snälla ord och en jävligt bra pojkvän. Så det så.

 

Blogg.se har bytt design typ. Den ser rätt bra ut. Fint. Nu har jag en timma kvar på lektionen. En timma som ska gå till att peppa, se klart criminal minds avsnittet jag började se igår och kolla på RWJ's senaste.

 

Puss.


Postat av: deniseholmsten

Hej! förlåt för min sjukt dåliga uppdatering men får köra veckans blogg idag istället ( den när man vinner en länkning i en hel vecka i min meny) Hoppas du är med !! kram! och hoppas du får en mysig jul!

Direkt länk : http://deniseholmsten.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment

2011-12-07 @ 15:35:45
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback