306; i could walk a million miles for you.

Nu var denna skolveckan slut. Två halva dagar + idag då jag slutade tidigare. Fick dessutom skjuts av tjejen med bil (emma) till stationen så slapp vänta på bussen, och behövde inte gå till stationen. Missade bussen imorse så har redan gått den sträckan en gång idag.


Är påväg hem till D nu i alla fall. Så ska helgen börjas med mys och en kladdkaka. Beror på vad han säger. Har inte gjort så mycket denna veckan förutom skola 3 dagar och jobb 3 dagar men känner mig ändå trött så ska vila ikväll. Imorgon ska jag på minijulafton med middag och kanske till Liseberg. Går se.


puss


Postat av: Lizette

En text på revbenen - "Courage to live" :)

2011-12-18 @ 17:46:39
URL: http://lizettebackstrom.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. haha då hade vi varit minst två som slagits om han ;)



Va gärna med i min tävling på min bok! där du kan vinna en valfri bok ur glimras sortiment! KRAM

2011-12-18 @ 19:05:49
URL: http://issabellek.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback