121; TGIF.

Idag har jag jobbat min andra dag och fått veta att jag ska få jobba en dag till. Mamma blev asförbannad. Och nu har jag fått jobb på annat håll istället i två veckor. Så det ska nog lösa sig i alla fall med pengar och icke bortkastad tid. Intressant att vara anställd på två ställen samtidigt. :)

 

Men imorgon kommer det hit lite tjejer som ska fira lite. Och denna gången ska jag försöka plocka fram allting som vi ska äta. Haha.

Idag kom D hem från Danmark. Han har varit där sen igår... jättelänge det vill säga. Så kanske ska träffa honom imorgon, kanske söndag annars. Annars blir det på tisdag och onsdag :)

 

jag gillar min iphone för övrigt och laddat ner massa kul appar bland annat instagram. Så det har jag nu. Sen är det mest spel och sånt. Nu har jag inget mer att tillägga. Förutom. TGIF. Hehe.


Postat av: Frida

Blev hon förbannad för att du fick jobba en dag till..? Eller, jag fattar inte...

Och är du anställd eller sommarjobbar du bara?

:D

2011-07-01 @ 23:44:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Men vad taskigt! Så kan de väl inte göra utan vidare?

2011-07-02 @ 17:52:58
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback