128; lovely day.

Idag är det onsdag och jobb väntar än en gång. Jag ska försöka att komma ihåg att inte åka iväg två timmar innan jag faktiskt börjar. Funderar på vad jag ska äta idag. Jag är redan hungrig så ska väl göra frukost först. Och senare mat.

Jag måste börja fota mer seriöst känns det som. Jag har typ slutat helt och hållet förutom instagram på telefonen. Det känns som det är väldigt seriöst. Eller inte. Men det är kul.

 

Nu börjar första avsnittet av sjunde himlen. Känner att jag fastnat i ett speciellt tvtittande. Vet precis vad som kommer på vilken kanal på morgonen. Känns bra. Det också.

Nu ska jag göra frukost.


Postat av: Frida

Jag gillar Sjunde Himlen! Konstigt ändå med tanke på att det handlar om en prästfamilj. Men allt verkar så mysigt där (:

2011-07-13 @ 21:35:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback