136; be nice.

Jag fick ingen hjälp alls med designen. Det var ju väldigt synd faktiskt för jag tror det hade blivit snyggt. Men har ni några tips är det inte försent ;)

Idag har jag varit duktig och jobbat lite till. Så det blir lite mer pengar i augusti. Längtar verkligen efter den lönen. Men får nöja mig med det lilla som ramlar in denna månaden så länge. Imorgon är jag ledig och jag vet att D vill gå på gym. Tror också att andra ville gå ut imorgon. Så får se vad det blir.

Först ska jag sova. Sen får vi se. Men innan dess ska jag o D antagligen sitta uppe till två eller nåt i natt o se på tv/film.

 

Mina skal kom inte idag heller. Men det var typ tidigast idag dom skulle komma. Men nu tittar jag på racerfilm på sexan. Så det så.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback