139; jag har ingen bra rubrik.

Tänkte uppdatera er om vad jag har gjort idag.

 

  • Jag sov länge.

  • Jag missade ett jobberbjudande

  • Jag har gjort min blogg jättesnygg, men inte fått någon respons. :(

  • Jag var ute och gick. Jag gick 2.6 km. På en halvtimma. Ibland är det kul att träna trots allt.

 

Och just nu kollar jag på skins på mtv. Eller reklam på mtv är ju faktiskt mer sant. Mina skal kom inte idag, fick bara skärmskydd. Så hoppas att skalen kommer imorgon! :) helst innan det är dags att jobba men det händer nog inte så får se när jag kommer hem istället. Spelar alfapet på iphone också. Hittade just hur man kunde spela på svenska. :D Någon som tycker det är kul så säg till så kan vi spela? Snälla.


Postat av: Bea

Haha jag är gärna på och spelar!

2011-07-21 @ 22:07:39
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Din blogg blev jättesnygg! :D Inte för att den inte var det innan också, men nu blev den lite extra jättesnygg.



sv: Det var helt rätt gissat, så det var inte alls pessimistiskt. Vad som däremot är pessimistiskt är att jag nog aldrig kommer att hitta någon mysig etta att flytta in i till hösten.

2011-07-22 @ 00:22:13
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback